sobota, 2 marca 2013

WIELKANOC 2013 CORAZ BLIŻEJ.

Obiecany kurczak zawitał na blogu. Maków też trochę przybyło a reszta w powijakach. Większość czasu muszę poświęcić na kursy i zaliczanie testów a jest ich 17,  z czego 7 już zaliczyłam a mam czas do 13.03.2013r. tak, ze jestem chyba usprawiedliwiona. A teraz czas już na prezentację. Pozdrowienia dla sympatyków moich robótek.
Jutro wstawię następny kawałek krasnali, bo nie nie mam jeszcze za dużo wyszyte i chcę podgonić przez nockę, jak mi się uda to zobaczycie kochani następnego krasnala. Do zobaczenia i życzę wszystkim wspaniałej niedzieli, przede wszystkim pięknej, słonecznej pogody.

2 komentarze:

  1. ŚLICZNE HAFCIKI, MAKI SĄ URZEKAJĄCE! POZDRAWIAM MILE I DZIĘKUJĘ ZA GŁOSIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz kochana jak bardzo ucieszyła mnie Twoja "wizyta".Dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń