środa, 12 grudnia 2012

KRZYŻYKOWY HAFT I SZYDEŁKOWE ROBÓTKI W DUECIE

 Nareszcie koniec mojej miniaturki i złoconego zegara ale duży egzemplarz jeszcze nie skończony.
Śpioch przed północą skończony.
Kiepska jakość zdjęcia ale w dzień postaram się zrobić nowe ujęcie i wymienić to fatalne.
 A oto mój przerywnik między kotami, aby nie zwariować / nigdy więcej dwa takie same obrazy na raz/.
Rozpiszę się może jutro ,to znaczy dzisiaj ale wieczorkiem,bo trzeba się trochę przespać przed pracą.Pozdrawiam moich fanów i przepraszam za chwilowe nudy na moim blogu,postaram się po świętach poprawić a teraz muszę zabrać się za przedświąteczne porządki.
Dziękuję wszystkim za cierpliwe czekanie na nowości. ;-).

8 komentarzy:

  1. Podziwiam za wytrwałość przy podwójnych kocurach. Koci przerywnik tzn.serwetka bardzo ładna!!!. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje kociak skonczony ,jest po prostu sliczny.Serwetka piekna.
    Kiedys szydełkowałam i ja ,lecz od lat nie miałam szydełka w rekach i chyba wszystko zapomniałam.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft! Serwetka super fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny haft:) serwetka ekstra:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wszystkim za komentarze,pozdrawiam i zapraszam częściej :-)

      Usuń
  5. Serwetka super! Kiedyś zamierzałam wykonać ten wzór, ale jakoś zabrakło czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja ulubiona - warto się za nią zabrać, dziękuję za miłe słowa i odwiedziny.

      Usuń
  6. Śliczna serwetka, piękny kolorek!!1

    OdpowiedzUsuń