niedziela, 4 listopada 2012

WSPOMNIENIA



Tygodniowa przerwa,chyba tak jak u wszystkich blogowiczów przed 1 listopada.W środę z córką Bożenką odwiedziłyśmy groby zmarłych z rodziny i znajomych, których nigdy nie da się zapomnieć.Spotkałyśmy przy okazji na cmentarzach znajomych,z którymi mam obecnie tylko kontakt dzięki dostępowi do internetu.
Mając jeszcze chwilę do odjazdu autobusu postanowiłam pokazać córce miejsca dla mnie szczególnie bliskie.Jak widać na powyższym zdjęciu jest to moja pierwsza szkoła.Trochę wyżej to moje przedszkole a jeszcze wyżej ulubiona wieża ciśnień, przy której bawiliśmy się przez trzy lata pobytu w przedszkolu,ponieważ znajduje się ona  na terenie przedszkola.Zdjęcia robione są z parku ,w którym też lubiłam posiedzieć a jako dziecko pobawić się z rówieśnikami.Miło tak powspominać beztroskie czasy i odwiedzić zakątki bliskie sercu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz